Bildbomb..!

Medan jag väntar på att tyfonen skall komma så tänkte jag dela med mig av en blandad bildkompott från Beijing...
 
Såhär såg det ut i närmsta galleria. Massor med kärleksbrev och annat.
 
 
Min bästa rumskamrat Sophie, underbara Agnes och sötaste Christoffer
 
Rikshaw utanför Sommarpalatset
 
 
Utanför Sommarpalatset
 
Världens längsta korridor, eller något sådant, Sommarpalatset
SUSHIIII!
 
 
THE GREAT WALL
 
 
 
 
Skulle gissa på att det finns cirka tusen bilder till, men de kan vi vänta med...
 
Att besegra kinesiska muren var sjukt roligt, och svettigt.. Har aldrig varit så svettig i hela mitt liv... Attans att man inte är kille och kan skippa tröjan!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååh vad kul med foton. Vi vill se de andra tusen också!
Puss Mammi :-*

2013-09-22 @ 17:28:36
Postat av: Mamma

Vad snygg du är!!!

Svar: Tack ;)
Bea Gustavsson

2013-09-22 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0