WiFi!

Från och med imorgon skall jag ha WiFi på rummet! Yay!

Kommentarer
Postat av: Annie

Woop, woop

2013-08-02 @ 21:04:17
Postat av: Mamma

Fick en snilleblixt att gå in på din blogg. Roligt att du skriver lite här också. De tjocka tröjorna får du skylla på mig. Men om du hamnar i norra Kina sedan så kan de nog komma till nytta:-).
Jacob tog tåget til Gbg idag så pappa och jag känner oss lite vilsna i vårt "tomma" hus. Tar väl lite tid att vänja sig. Ska kolla den där appen du rekommenderade.

Puss, love you. Mammi

2013-08-03 @ 10:27:57
Postat av: Pappa

Nu har pappa också kommit in på din blogg. Sitter uppe i sängen och testar din blogg (lär mej). Malte och jag har varit ute på promenad, han gick hela vägen utan att få ont, nu ligger han i sängen och vilar upp sej. Puss o kram pappa

2013-08-03 @ 11:09:25
Postat av: Moster Maud

Hej Bea sitter på bibblan och lyckades hitta dej.Jag ser på dina bider att du har ditt goda humör med som alltid.Trots att käket inte ser så frestande ut."Hakona matata,slemmigt men mättande".
Chatharina visade universitetet som du läser på,det var inponerande:-)Ha det bra så hörs vi igen.Kram Maud

2013-08-08 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0