.

 
En bild lyckades jag få upp innan datorn hängde sig... Det här är från olympic park (Efter att ha klättrat upp för kinsesiska muren..). Jag och en kille vid namn Oskar (Oscar?) har paraply för att skydda oss från solen - doing it the chinese way!
 
Det var förresten här som en grupp på fyra kineser ville ta kort med enbart mig. När alla hade fått varsitt kort ville den första killen (som inte var ful) ta ett till kort när vi två höll varandra i hand så att det skulle se ut som om vi var ihop... Jag kan bara föreställa mig hur han kommer hem till sin hemstad och visar bilden med den där västerländska tjejen han hade ihop det med i Beijing... Det där levde jag på resten av dagen ;).
 
Varje gång man rör sig utanför universitetsområdet är det minst en kines som vill ta kort med oss. Ganska komiskt tycker jag. :) 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va, tog du pappa med dig till Kina?:-)

2013-08-19 @ 15:37:45
Postat av: Pappa

Va, är jag i Kina!!! Har jag Tennisbyxor, cool.

2013-08-20 @ 19:19:39
Postat av: Sara

Bea! Har fortfarande inte fattat att du faktiskt ÄR i Kina! Igår när vi träffades med dansen var jag nära att fråga: Men vart är Bea?
Är dock super avis. Du är i Kina och ska bo där, hur coolt som helst.
Hoppas du har det så superduper bra som det verkar

Kramis

Svar: Haha!! Åååh! Jag saknar faktiskt dansen lite grann.. Eller, att lära ut och att dansa... Du förstår vad jag menar ;)
Tack! Absolut!

Hoppas att ni har det bra och att det blir ett hyfsat dansår! Har ni kommit på vad ni skall göra än? :)

Pussar!!
Bea Gustavsson

2013-08-21 @ 08:03:10
URL: http://itsnotwhatitseems.blogg.se
Postat av: Annie

Bea, jag är så sjukt stolt över dig. Bara så du vet.

Svar: Men! Tack!
Bea Gustavsson

2013-08-21 @ 11:06:46
Postat av: Olivia

BEA!! Nu är jag tillbaka i Lund och har äntligen en stabil internetuppkoppling. Yay! Attans att du ska hålla på och bli sjuk (men det visste vi ju redan, så typiskt dig), jag håller tummarna för att ditt immunförsvar ska bli buggat av Kinas klimat och matkultur så att du mår prima hela tiden från och med nu.

PS. Din mage är på vift... :O Så himla snygg du är!

Svar: OLIVIA! Jag är sämst på att svara på saker! Saknar dig!
Ja, jag säger bara det. Kan jag överleva luftföroreningarna i Beijng så kan nog inte Sveriges vintrar (och somrar...) längre bryta ner mig..! ;)

Haha! Är man svettig så är man ;) Blir liksom nästan mer provocerad av kvinnobilden här.. Om männen får gå med bar mage så skall minsann jag också kunna göra det! Tack! :) <3
Bea Gustavsson

2013-08-31 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0