Sjuk i Beijing

Jaha! Då har man fått uppleva insidan av ett lasarett i Beijing också. Efter två dagar med feber och halsont åkte jag in till sjukhuset tillsammans med en kinesisk tjej som heter Karina. Hon var jättegullig och hjälpte mig med allting.

Jag hade tydligen ett högt värde av vita blodceller och någonting annat som jag inte kommer ihåg vad det heter. Det resulterade iaf i en kur antibiotika och en flaska med någon mörk vätska som skall hjälpa min hosta; jag hoppas på det bästa! ;)

Imorgon skall vi börja vår teacher practice, just nu har jag inte mycket till röst, det får väl bli engelskundervisning på teckenspråk..

Har inte varit särskilt aktiv här, men skall försöka att ladda upp lite fler bilder. Mitt internet är väldigt långsamt och att ladda upp bilder tar ca 148 år.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du kom iväg till doktorn så snabbt. Nu får vi hoppas att medicinen verkar så fort som möjligt.

Moster Maude hälsar till dig.

Krya på dig!
Puss puss, mammi

2013-08-19 @ 15:36:40
Postat av: Maud Björkman

Stackars Stakars dej.Inte kul att vara sjuk.Skönt att du har fått hjälp.Kineser är ju duktiga på allt vad vård heter,så det är nog något riktigt bra i den där flaskan som du fått.Lycka till krya på dej.Jag håller tummarna att du snart blir bra.
Kram Moster Maud Lasse :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Bea Gustavsson

2013-08-20 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0