Framme!

Efter en lång dag (och en längre natt) av resande är jag framme i Beijing! Vi har installerat oss på universitetet. Boendet är helt okej, men fräscht är kanske inte det första ordet som poppar upp i huvudet. Allt är bra och varmt(!), ifrågasätter de tre tjocka tröjorna jag tog med mig... Men de kanske kommer till användning så småningom, sängen är ganska hård så får jag ont kanske jag kan ligga på tröjorna istället ;).

Jag delar rum med en engelsk tjej som heter Sophie och just nu är vi en liten grupp som sitter på Starbucks och utnyttjar deras fria wifi... Imorgon börjar det på riktigt med orientation och lite annat. :)

Tack för det fina brevet tjejer! Jag blev jätteglad! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0